Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorUllmannová, Zuzana
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.available2023-6-15
dc.date.available2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92853
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55942-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v rámci kulturních památek. Cílem práce je identifikovat jednotlivé nástroje marketingového mixu kláštera Kladruby. Na základě získaných dat navrhnout opatření, která by vedla k inovaci marketingového mixu kláštera. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou zaměřena na představení marketingového mixu v turismu, kulturního turismu, marketingového mixu a aplikace na kulturní památky. Na základě teoretického přehledu byla stanovena výzkumná otázka včetně předpokladů pro její splnění. Dále je představena vybraná kulturní památka a lokalita, ve které se nachází. V druhé části práce je uvedena metodika pro sběr primárních dat na základě dotazníkového šetření a rozhovoru. Součástí práce je interpretace výsledků z těchto dvou výzkumných metod. Z výsledků je stanoveno několik doporučení pro rozvoj marketingových aktivit kláštera.cs
dc.format79
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkulturní památkacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectklášter kladrubycs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectnávštěvníkcs
dc.subjectkvalitativní a kvantitativní výzkumcs
dc.titleMarketingový mix vybrané kulturní památkycs
dc.title.alternativeMarketing mix of selected cultural sighten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the issue of the marketing mix within cultural heritage sites. The aim of the thesis is to identify the individual tools of the marketing mix at the Kladruby Monastery and to propose measures, based on the obtained data, that would lead to innovation in the monastery's marketing mix. The first part of the thesis describes the theoretical background, focusing on introducing the marketing mix in tourism, cultural tourism, marketing mix, and its application to cultural heritage sites. The theoretical overview established the research question along with the assumptions for its fulfillment. Additionally, it introduces the selected cultural heritage site and its location. The second part outlines the methodology for collecting primary data through a questionnaire survey and an interview. The work includes an interpretation of the results from these two research methods, leading to several recommendations for developing the monastery's marketing activities.en
dc.subject.translatedcultural sighten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedkladruby monasteryen
dc.subject.translatedvisitationen
dc.subject.translatedvisitoren
dc.subject.translatedqualitative and quantitative researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Marketingovy mix vybrane kulturni pamatky.pdfPlný text práce3,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmannova_Zuzana_v.pdfPosudek vedoucího práce124,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmanova_Zuzana_o.pdfPosudek oponenta práce123,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55942

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.