Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHavlíčková, Michaela
dc.contributor.refereeZemanová Radka, Ing. M.B.A.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79300
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38382
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci a nekorektnosti. V teoretické části je postupně popsán marketing a marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix a komunikační kanály, reklama a emoce v ní, etika v reklamě a nekorektnosti. Praktická část se věnuje podrobné analýze dotazníkových dat za pomoci kontingenčních tabulek v MS Excel a statistického softwaru Statistica. Dotazník byl soustředěn na sexismus a jeho vnímání. Pomocí tabulek jsou data zkoumána obecně, později s ohledem na pohlaví respondentů. Statistický software Statistica byl použit pro zkoumání asociací mezi různými proměnnými z dotazníkového šetření, například pohlaví a sexismu. Na konci praktické části je analyzována výzkumná otázka, opět pomocí tabulek.cs
dc.format60 s., 31 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79300-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectnekorektnostics
dc.subjectsexismuscs
dc.titleNekorektnosti v marketingové komunikaci firemcs
dc.title.alternativeIncorrectness in Marketing Communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is concentrated on marketing communication and incorrectness. In the theory part, concepts of marketing and marketing mix are explained. The thesis then offers information on marketing communication, communication mix a communication channels, also as on advertising and use of emotions in advertising, ethics and incorrectness. The practical part is focused on analysis of survey data using pivot table in MS Excel and also statistical software Statistica. The survey itself was centered around sexism and its perception. Using the pivot tables, data are analysed in general view and also distributed by gender. Statistical software Statistica was used to analyse associations between different variables from the survey, for example gender and the perception of sexism. At the end of practical part, research question is analysed using pivot tables.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedincorrectnessen
dc.subject.translatedsexismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Havlickova_Michaela.pdfPlný text práce9,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce218,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce98,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce93,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38382

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.