Název: Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Další názvy: Advertising research on LinkedIn with a focus on job offers
Autoři: Krejčová, Zdeňka
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48520
Klíčová slova: sociální síť linkedin;pracovní inzerát;bankovní společnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: linkedin social network;job advertisement;job offer;bank companies
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměření na nabídku práce. Cílem této práce je porovnat mezi nejatraktivnějšími bankovními společnostmi pracovní inzeráty, které tyto bankovní společnosti zveřejňují na sociální síti LinkedIn. První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingu na internetu, zejména pak personálního marketingu a současných trendů v získávání nových pracovníků. V další části práce jsou stručně představena sociální média, na které navazuje charakteristika sociálních sítí. Na základě výsledků obsahové a statistické korespondenční analýzy, zkoumá autorka práce odlišnosti ve zveřejněných inzerátech jednotlivých bankovních společností. V poslední části práce jsou na základě analýzy navržena doporučení pro aplikaci personálního marketingu na sociální síti LinkedIn v bankovním sektoru.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this master´s thesis is Advertising research on LinkedIn with a focus on the job offer. The main objective of this work is to compare the most attractive job offers across bank companies published on the social network LinkedIn. The first part of this thesis contains a theoretical definition of marketing on the Internet, personnel marketing and current trends in recruiting new employees. In the next part of this thesis is introduced social media and social networks. Based on the results of content and correspondence analysis, the author examines the differences in the published job offers of individual bank companies. In the last part of this thesis is based on the analysis of proposed recommendations for the application of personnel marketing on the social network LinkedIn in the bank sector.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Krejcova_2022.pdfPlný text práce5,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcova_Zdenka_v.pdfPosudek vedoucího práce126,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcova_Zdenka_o.pdfPosudek oponenta práce223,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48520

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.